17.02

2013-11-12

// sakta men säkert så börjar det närma sig jul, så tänkte tipsa lite om vad man kan önska sig. Ovan ser ni saker på min önskelista. Först upp på listan är en ipad mini, då jag behöver den för skolarbete men även kul att ha en på fritiden med. Sedan väskan, den perfektaste lilla smidiga väskan. Perfekt till stan när man skall shoppa eller festa då man även kan ta av bandet. Sedan är lexington kudden något jag vill ha i vardagsrummet, den är så snygg och skulle göra sig perfekt i fotöljen. Marc by marc jacobs klockan har jag viljat ha länge, samt chanel nagellacket rouge noir och en ny pyjamas är ett måste. Sedan var ögonskuggan mest ett tips, har denna i svart och den är super bra verkligen, skulle faktikt vilja ha den i brun med.  Ni kanske inte önskar er exakt detta som jag önskar mig, men smycken, väskor, smink, mysplagg, teknikprylar och inredning.
Sånt är alltid kul att önska sig! 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback