23.33

2013-11-24
// har äntligen landat i soffan efter jobb och kvällsmat. Så tänkte bara tipsa om två favoriter i sminkväskan just nu. Förutom mina make up store produkter, så är dessa två stora favoriter. Ögonskuggan från Too Faced är helt underbar och kostar på Kicks 369 kr, ni hittar den HÄR
Sedan fick jag även hem Estëe Launder's daywear som test senast jag beställde från kicks, en sådan dryg mirakelprodukt, helt underbar! Varje gång jag tar den, så ser jag så mycket piggare ut, den ger en lyster och en solbrun tutch. Måste verkligen köpa mig denna produkt i stor förpackning! Ni hittar den HÄR och den kostar 395 kr för 30 ml. 
Och eftersom jag är så nöjd med min ögonskuggspalett så känns DENNA given!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback