HOME INTERIOR

2013-10-08

1: voluspa candle // 2: yankee candle // 3: ellos // 4: kosta boda // 5: rusta // 6: rusta 

Nu när hösten har kommit så vill jag köpa massa fina doftljus/hållare, filtar m.m. För att få den där extra mysiga känslan. Detta ovan skulle jag absolut vilja ha till min ägo. På fredag kommer vår soffa + fotölj äntligen, så som vi har väntat och då skall vi äntligen ta fram vårt nya soffbord också. 
Döskalle lyktan äger jag redan och älskar den verkligen, men vill verkligen hitta mig det perfekta silverfattet som jag kan ha på soffbordet med massa ljus på och där skall även denna lykta få plats. Pallen vill jag ha i hallen, lite jobbigt att stå upp hela tiden när man skall ta på sig skorna och filten som är missoni inspererad är ju helt underbar. 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback