13.22

2014-01-15

// nu var det väldigt längesen som jag uppdaterade här. Ovan ser ni lite saker som jag verkligen skulle vilja ha, roseguld, skinn, klackar och en fin halsduk. Perfekt till en simpel hel svart outfit men bara halsduken som färgklick. 

Annars är livet ärligt lite kaos just nu, men allt börjar bli bättre. I mitten av mars flyttar jag till älskade göteborg och det känns så himla bra, skall bli så underbart att bo närmare mina kära vänner som verkligen har ställt upp på mig till hundra denna jobbiga period. Men trots att det jobbiga har jag samtidigt haft många roliga stunder, nyår är inget undantag. Firade med tjejmiddag hos en vän i stan, drog vidare till krök och sedan firade vi 12 slaget på en annan fest, dansade sedan loss på clarion post och avslutade där vi började. Höll nog på i 12 timmar totalt. 
Annars har jag nästan spenderat varje dag med mina vänner och haft långa mysiga och roliga kvällar, sovit länge på dagarna och bara försökt uppskatta det man har, istället för att underskatta det man inte har. Men nu är det dags att börja få lite fokus på verkligheten igen, dags att ta tag i skolan, jobb och träning igen. 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback